Siirry sisältöön
Tulosta liike

Siipien suhinaa, helppo

Alkuasento

Istu ryhdikkäästi tai seiso lantion levyisessä haara-asennossa toinen käsi suorana ylhäällä ja toinen alhaalla.

Liikeselostus

Jousta käsiä taakse esimerkiksi neljä kertaa, vaihda käsien asentoa ja tee joustot uudelleen. Jatka muutamia sarjoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä liikkeen aikana vatsalihakset ”tiukkoina”, jolloin selkä ei pääse notkistumaan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa yläselkää ja lisää rintakehän joustavuutta, jolloin hengittäminen tehostuu.

710e_574a.jpg

Siipien suhinaa, helppo

Alkuasento

Istu ryhdikkäästi tai seiso lantion levyisessä haara-asennossa toinen käsi suorana ylhäällä ja toinen alhaalla.

Liikeselostus

Jousta käsiä taakse esimerkiksi neljä kertaa, vaihda käsien asentoa ja tee joustot uudelleen. Jatka muutamia sarjoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä liikkeen aikana vatsalihakset ”tiukkoina”, jolloin selkä ei pääse notkistumaan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa yläselkää ja lisää rintakehän joustavuutta, jolloin hengittäminen tehostuu.

710e_574a.jpg

Takaisin hakuun