Tulosta liike

Soutelemassa, keskitaso

Alkuasento

Istu tuolilla, voit halutessasi pitää huivia käsien välissä.

Liikeselostus

Souda tasavetoja ojentaen ja koukistaen kyynärpäistä. Souda 10-15 vetoa (= sarja). Pidä tauko. Toista sarja uudelleen.

Suorituksessa huomioitavaa

Vie paino eteen kyynärpäiden ojentuessa ja ojenna selkä kyynärpäiden koukistuessa.

Perustelut liikkeelle

Liike parantaa lapaluiden ja olkanivelten liikkuvuutta sekä ryhtiä. Liikkuvuuden parantuessa niskahartiaseudun jännitykset ja kivut vähenevät. Liike harjoittaa myös tasapainoa.

Välineet

Tuoli ja huivi, keppi ym. Voit tehdä liikkeen myös ilman välineitä.

Soutelemassa, keskitaso

Alkuasento

Istu tuolilla, voit halutessasi pitää huivia käsien välissä.

Liikeselostus

Souda tasavetoja ojentaen ja koukistaen kyynärpäistä. Souda 10-15 vetoa (= sarja). Pidä tauko. Toista sarja uudelleen.

Suorituksessa huomioitavaa

Vie paino eteen kyynärpäiden ojentuessa ja ojenna selkä kyynärpäiden koukistuessa.

Perustelut liikkeelle

Liike parantaa lapaluiden ja olkanivelten liikkuvuutta sekä ryhtiä. Liikkuvuuden parantuessa niskahartiaseudun jännitykset ja kivut vähenevät. Liike harjoittaa myös tasapainoa.

Välineet

Tuoli ja huivi, keppi ym. Voit tehdä liikkeen myös ilman välineitä.

Takaisin hakuun