Siirry sisältöön
Tulosta liike

Jalkaprässi, kuntosali

Alkuasento

Säädä laitteen selkänoja takana olevasta vivusta nostamalla ja siirtämällä niin, että aloitusasennossa jalkasi ovat noin 90 asteen kulmassa. Säädä vastus ”+/-” painikkeilla.

Liikeselostus

Harjoittele työntäen jaloilla vuorotellen vipuvarsia eteenpäin. Harjoituksen päätteeksi tyhjennä vastus laitteesta ”-” tai sinisellä ”vapauta” painikkeella.

Suorituksessa huomioitavaa

Kortilla harjoittelu:

1. Aseta kortti lukijaan. Valitse haluamasi harjoitus.
2. Harjoituksen päätteeksi seuraa näytön ohjeita tai poista kortti lukijasta.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa jalka- ja pakaralihaksia, joita tarvitaan esimerkiksi tuolilta ylösnousussa ja porraskävelyssä.

Välineet

HUR:n Leg Press -laite

ikainstituutti_12032020-2

Jalkaprässi, kuntosali

Alkuasento

Säädä laitteen selkänoja takana olevasta vivusta nostamalla ja siirtämällä niin, että aloitusasennossa jalkasi ovat noin 90 asteen kulmassa. Säädä vastus ”+/-” painikkeilla.

Liikeselostus

Harjoittele työntäen jaloilla vuorotellen vipuvarsia eteenpäin. Harjoituksen päätteeksi tyhjennä vastus laitteesta ”-” tai sinisellä ”vapauta” painikkeella.

Suorituksessa huomioitavaa

Kortilla harjoittelu:

1. Aseta kortti lukijaan. Valitse haluamasi harjoitus.
2. Harjoituksen päätteeksi seuraa näytön ohjeita tai poista kortti lukijasta.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa jalka- ja pakaralihaksia, joita tarvitaan esimerkiksi tuolilta ylösnousussa ja porraskävelyssä.

Välineet

HUR:n Leg Press -laite

ikainstituutti_12032020-2

Takaisin hakuun