Siirry sisältöön
Tulosta liike

Vartalon kallistukset, keskitaso

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa. Oikean käden sormet ovat niskan takana kyynärpää korvan korkeudella. Vasen käsi on suorana vartalon vieressä lattiaa kohti kurkottaen.

Liikeselostus

Kallista vartaloa vasemmalle ja ojentaudu ylös alkuasentoon. Toista vartalon taivutuksia vasemmalle viisi kertaa. Pidä tauko käsiä ravistellen ja tee kallistukset toiseen suuntaan vaihtaen käsien asentoa. Toista sarja molempiin suuntiin.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä vartalo ?tiukkana? liikkeen ajan jännittämällä vatsalihaksia. Kallista vartaloa suoraan sivulle niin, että liike tuntuu kyljissä.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa yläselkää ja vatsalihaksia, mikä kohentaa ryhtiä ja auttaa hyvän pystyasennon säilymistä.

3128_572b.jpg

Vartalon kallistukset, keskitaso

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa. Oikean käden sormet ovat niskan takana kyynärpää korvan korkeudella. Vasen käsi on suorana vartalon vieressä lattiaa kohti kurkottaen.

Liikeselostus

Kallista vartaloa vasemmalle ja ojentaudu ylös alkuasentoon. Toista vartalon taivutuksia vasemmalle viisi kertaa. Pidä tauko käsiä ravistellen ja tee kallistukset toiseen suuntaan vaihtaen käsien asentoa. Toista sarja molempiin suuntiin.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä vartalo ?tiukkana? liikkeen ajan jännittämällä vatsalihaksia. Kallista vartaloa suoraan sivulle niin, että liike tuntuu kyljissä.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa yläselkää ja vatsalihaksia, mikä kohentaa ryhtiä ja auttaa hyvän pystyasennon säilymistä.

3128_572b.jpg

Takaisin hakuun