Tulosta liike

Vastaveto, helppo

Alkuasento

Istu lattialla jalat hieman koukussa.

Liikeselostus

Tartu vasemmalla kädellä kiinni oikeasta jalkaterästä ja työnnä selkää taaksepäin niin, että tunnet venytyksen yläselässä. Toista venytys myös toiselle puolelle. Pidä venytystä noin 30 sekuntia ja toista venytys myös toiselle puolelle.

Suorituksessa huomioitavaa

Hengitä rauhallisesti omaan tahtiin ja pidä ?kankut? tukevasti maassa.

Perustelut liikkeelle

Liike rentouttaa tehokkaasti hartialihaksia.

Vastaveto, helppo

Alkuasento

Istu lattialla jalat hieman koukussa.

Liikeselostus

Tartu vasemmalla kädellä kiinni oikeasta jalkaterästä ja työnnä selkää taaksepäin niin, että tunnet venytyksen yläselässä. Toista venytys myös toiselle puolelle. Pidä venytystä noin 30 sekuntia ja toista venytys myös toiselle puolelle.

Suorituksessa huomioitavaa

Hengitä rauhallisesti omaan tahtiin ja pidä ?kankut? tukevasti maassa.

Perustelut liikkeelle

Liike rentouttaa tehokkaasti hartialihaksia.

Takaisin hakuun