Siirry sisältöön
Tulosta liike

Vastuksesta voimaa, keskitaso

Alkuasento

Istu parisi kanssa lattialla haaraistunnassa nilkat ristikkäin. Toisen jalat ovat sisä- ja toisen ulkopuolella. Tue käsillä lattiaan.

Liikeselostus

Se, jonka jalat ovat ulkopuolella, puristaa parin jalkoja yhteen. Samanaikaisesti toinen pyrkii avaamaan jalkoja. Toista jännityksiä muutamia kertoja ja vaihda jalkojen paikkaa. Jännitysten jälkeen rentouta ja ravistele jalkoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Tue käsillä lattiasta ja pyri pitämään ryhti hyvänä.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa reiden sisä- ja ulkopuolen lihaksia sekä pakaralihaksia, jotka ovat tärkeitä kävelyssä.

791a_380b.jpg

Vastuksesta voimaa, keskitaso

Alkuasento

Istu parisi kanssa lattialla haaraistunnassa nilkat ristikkäin. Toisen jalat ovat sisä- ja toisen ulkopuolella. Tue käsillä lattiaan.

Liikeselostus

Se, jonka jalat ovat ulkopuolella, puristaa parin jalkoja yhteen. Samanaikaisesti toinen pyrkii avaamaan jalkoja. Toista jännityksiä muutamia kertoja ja vaihda jalkojen paikkaa. Jännitysten jälkeen rentouta ja ravistele jalkoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Tue käsillä lattiasta ja pyri pitämään ryhti hyvänä.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa reiden sisä- ja ulkopuolen lihaksia sekä pakaralihaksia, jotka ovat tärkeitä kävelyssä.

791a_380b.jpg

Takaisin hakuun