Tulosta liike

Vedä taakse, kuntosali

Alkuasento

Aseta istuimen korkeus nostamalla sitä kahdella kädellä takaosasta niin, että rintakehä tukee pehmusteeseen. Säädä vastus ”+/-” painikkeilla. Tartu kahvoihin ranteet suorina.

Liikeselostus

Harjoittel vetäen käsillä vipuvarsia taaksepäin, lavat yhteen. Jarruta paluuvaiheessa. Harjoituksen päätteeksi tyhjennä vastus laitteesta”-” tai sinisellä ”vapauta” painikkeella.

Suorituksessa huomioitavaa

Kortilla harjoittelu:

1. Aseta kortti lukijaan. Valitse haluamasi harjoitus.
2. Harjoituksen päätteeksi seuraa näytön ohjeita tai poista kortti lukijasta.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa yläselän lihaksia.

Välineet

HUR:n optimal rhomb -laite.

Vedä taakse, kuntosali

Alkuasento

Aseta istuimen korkeus nostamalla sitä kahdella kädellä takaosasta niin, että rintakehä tukee pehmusteeseen. Säädä vastus ”+/-” painikkeilla. Tartu kahvoihin ranteet suorina.

Liikeselostus

Harjoittel vetäen käsillä vipuvarsia taaksepäin, lavat yhteen. Jarruta paluuvaiheessa. Harjoituksen päätteeksi tyhjennä vastus laitteesta”-” tai sinisellä ”vapauta” painikkeella.

Suorituksessa huomioitavaa

Kortilla harjoittelu:

1. Aseta kortti lukijaan. Valitse haluamasi harjoitus.
2. Harjoituksen päätteeksi seuraa näytön ohjeita tai poista kortti lukijasta.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa yläselän lihaksia.

Välineet

HUR:n optimal rhomb -laite.

Takaisin hakuun