Tulosta liike

Venyttäen voimaa vartaloon, keskitaso

Alkuasento

Asetu konttausasentoon ja pidä katse lattiassa.

Liikeselostus

Ojenna oikea käsi ja vasen jalka suoraksi venyttäen, pidä hetki ja toista sama toisinpäin. Tee liikettä yhteensä 5-10 kertaa, pidä tauko ja toista sarja uudelleen.

Suorituksessa huomioitavaa

Jännitä vatsalihakset, jotta selkä ei mene notkolle. Pidä myös katse alustassa, jolloin niskassa säilyy hyvä asento.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa selkä ja -pakaralihaksia sekä parantaa keskivartalon hallintaa. Näiden lihasten vahvistaminen parantaa ryhtiä ja helpottaa kävelyä.

Venyttäen voimaa vartaloon, keskitaso

Alkuasento

Asetu konttausasentoon ja pidä katse lattiassa.

Liikeselostus

Ojenna oikea käsi ja vasen jalka suoraksi venyttäen, pidä hetki ja toista sama toisinpäin. Tee liikettä yhteensä 5-10 kertaa, pidä tauko ja toista sarja uudelleen.

Suorituksessa huomioitavaa

Jännitä vatsalihakset, jotta selkä ei mene notkolle. Pidä myös katse alustassa, jolloin niskassa säilyy hyvä asento.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa selkä ja -pakaralihaksia sekä parantaa keskivartalon hallintaa. Näiden lihasten vahvistaminen parantaa ryhtiä ja helpottaa kävelyä.

Takaisin hakuun