Tulosta liike

Venyttäen voimaa vartaloon, vaativa

Alkuasento

Asetu konttausasentoon ja pidä katse lattiassa. Laita 1-2 kg painomansetti nilkkaan.

Liikeselostus

Ojenna oikea käsi ja vasen jalka suoraksi venyttäen, pidä hetki ja toista sama toisinpäin. Tee liikettä yhteensä 5-10 kertaa, pidä tauko ja toista sarja uudelleen.

Suorituksessa huomioitavaa

Jännitä vatsalihakset, jotta selkä ei mene notkolle. Pidä myös katse alustassa, jolloin niskassa säilyy hyvä asento.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa pakaralihaksia ja parantaa keskivartalon hallintaa. Näiden lihasten vahvistaminen helpottaa parantaa ryhtiä ja helpottaa kävelyä.

Välineet

Painomansetti 1-2 kg

Venyttäen voimaa vartaloon, vaativa

Alkuasento

Asetu konttausasentoon ja pidä katse lattiassa. Laita 1-2 kg painomansetti nilkkaan.

Liikeselostus

Ojenna oikea käsi ja vasen jalka suoraksi venyttäen, pidä hetki ja toista sama toisinpäin. Tee liikettä yhteensä 5-10 kertaa, pidä tauko ja toista sarja uudelleen.

Suorituksessa huomioitavaa

Jännitä vatsalihakset, jotta selkä ei mene notkolle. Pidä myös katse alustassa, jolloin niskassa säilyy hyvä asento.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa pakaralihaksia ja parantaa keskivartalon hallintaa. Näiden lihasten vahvistaminen helpottaa parantaa ryhtiä ja helpottaa kävelyä.

Välineet

Painomansetti 1-2 kg

Takaisin hakuun