Siirry sisältöön
Tulosta liike

Voimaa vartaloon, helppo

Alkuasento

Istu tuolilla, kädet sivuilla.

Liikeselostus

Nosta polvi ja kosketa vastakkaisella kädellä polvea tai säären ulkoreunaa. Tee liikettä molemmin päin useita kertoja (=sarja). Pidä tauko ja tee toinen sarja.

Suorituksessa huomioitavaa

Ojennu hyvään ryhtiin kiertojen jälkeen.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa vinoja vatsalihaksia ja lisää liikkuvuutta selkääsi. Vahva keskivartalo auttaa säilyttämään hyvän ryhdin ja tasapainon kävelyn aikana.

Välineet

Tuoli

1c0d_3a.jpg

Voimaa vartaloon, helppo

Alkuasento

Istu tuolilla, kädet sivuilla.

Liikeselostus

Nosta polvi ja kosketa vastakkaisella kädellä polvea tai säären ulkoreunaa. Tee liikettä molemmin päin useita kertoja (=sarja). Pidä tauko ja tee toinen sarja.

Suorituksessa huomioitavaa

Ojennu hyvään ryhtiin kiertojen jälkeen.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa vinoja vatsalihaksia ja lisää liikkuvuutta selkääsi. Vahva keskivartalo auttaa säilyttämään hyvän ryhdin ja tasapainon kävelyn aikana.

Välineet

Tuoli

1c0d_3a.jpg

Takaisin hakuun