Tulosta liike

Vuorotahtiin hiihtäen ulkona

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa polvet hiukan koukussa kädet rentona vartalon vieressä.

Liikeselostus

Jousta polvista ja heiluta käsiä vuorotahtiin rentoina eteen ja taakse.

Suorituksessa huomioitavaa

Tee liike rennosti käyttäen isoja liikeratoja.

Perustelut liikkeelle

Liike vilkastuttaa verenkiertoa ja lämmittää lihakset koko kehon alueella sekä vähentää hartiaseudun jännityksiä ja kipuja. Hengästyminen vahvistaa myös keuhkoja.

Vuorotahtiin hiihtäen ulkona

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa polvet hiukan koukussa kädet rentona vartalon vieressä.

Liikeselostus

Jousta polvista ja heiluta käsiä vuorotahtiin rentoina eteen ja taakse.

Suorituksessa huomioitavaa

Tee liike rennosti käyttäen isoja liikeratoja.

Perustelut liikkeelle

Liike vilkastuttaa verenkiertoa ja lämmittää lihakset koko kehon alueella sekä vähentää hartiaseudun jännityksiä ja kipuja. Hengästyminen vahvistaa myös keuhkoja.

Takaisin hakuun