Tulosta liike

Yhdessä pyöräillen, vaativa

Alkuasento

Istu koukkuistunnassa parin kanssa lattialla vastakkain, kämmenet tai kyynärvarret tukena lattialla takaviistossa. Liikkeen voi tehdä myös siten, että parit makaavat selinmakuulla käsien ollessa rentona vartalon vieressä

Liikeselostus

Nosta jalkapohjat parisi kanssa vastakkain ja pyöräilkää yhteiseen rytmiin.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä ylävartalon hyvä ryhti ja tasainen hengitys koko pyöräilyn ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa vatsa- ja reisilihaksia. Liike parantaa kävelyn rytmiä ja tasapainoa.

Yhdessä pyöräillen, vaativa

Alkuasento

Istu koukkuistunnassa parin kanssa lattialla vastakkain, kämmenet tai kyynärvarret tukena lattialla takaviistossa. Liikkeen voi tehdä myös siten, että parit makaavat selinmakuulla käsien ollessa rentona vartalon vieressä

Liikeselostus

Nosta jalkapohjat parisi kanssa vastakkain ja pyöräilkää yhteiseen rytmiin.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä ylävartalon hyvä ryhti ja tasainen hengitys koko pyöräilyn ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa vatsa- ja reisilihaksia. Liike parantaa kävelyn rytmiä ja tasapainoa.

Takaisin hakuun